Saturday, November 14, 2015

Nous sommes Paris - We are Paris



Pour commencer, je voudrais présenter mes excuses. Je ne suis pas couramment le français, donc je suis en utilisant l'aide d'un traducteur; si cela ne fait pas de sens à certains points - qui est pourquoi.

Les pensées et les prières de TXTrekkieGurl sincères et moi-même vont vers le peuple de Paris en ce moment. Nous ne cherchons pas à faire une prise de position politique ou une déclaration avec ce post, mais voulons simplement exprimer notre solidarité avec nos frères et sœurs à travers l'étang pendant ce temps de la tragédie et de la perte.


_______________

 To begin, I would like to apologize. I am not fluent in French, so I am using the aid of a translator; if this doesn't quite make sense at some points - that is why.

The heartfelt thoughts and prayers of TXTrekkieGurl and myself go out to the people of Paris at this time. We do not seek to make a political stance or statement with this post, but merely wish to express solidarity with our brothers and sisters across the pond during this time of tragedy and loss.
  
If you'd like and are able to assist further, visit the IFRC page to donate and/or gather more information on how you can help.

0 comments:

Post a Comment